Μια δίκη έχει πολλές διακυμάνσεις: υπάρχουν αδιάφορα σημεία, αλλά κι εκείνα που επιτυγχάνουν κλιμάκωση και δραματουργική ένταση. Οι συνεχείς ανατροπές συνιστούν προσφιλές θέμα των  θεατρικών συγγραφέων, οι οποίοι γνωρίζουν πως όταν το έργο ανεβαίνει στη σκηνή δεν πρέπει να γίνεται βαρετό. Αυτή δεν ήταν η μοναδική έγνοια των συντελεστών της παράστασης «Η δίκη του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη», που ήταν μια κοινή πρόταση της Ενωσης Ελλήνων Ποινικολόγων και της Ενωσης Ελλήνων Νομικών e-Θέμις, η οποία μετά το Ηρώδειο τον περασμένο Οκτώβριο ανεβαίνει στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Μία ακόμα πρόκληση για τον σκηνοθέτη Σταύρο Καραγιάννη και τους σεναριογράφους Μιχάλη Ρέππα και Θανάση  Παπαθανασίου, οι οποίοι έγραψαν το έργο, βασισμένο στα επίσημα πρακτικά της δίκης, ήταν να χωρέσουν οι 300 σελίδες της δικογραφίας σε 100 λεπτά θεατρικού χρόνου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ