Οσοι ψάχνουν συμψηφισμούς στην ιστορία για να δικαιολογήσουν τη θηριωδία και τα εγκλήματα της πολεμικής μηχανής του Πούτιν, όσοι δηλαδή προσπαθούν να βάλουν στο κάδρο της καταστροφής της Ουκρανίας το ΝΑΤΟ ή τον καπιταλισμό, χθες έκαναν ότι δεν άκουσαν τον θόρυβο από τον βομβαρδισμό του θεάτρου της Μαριούπολης. Αλλά μπορεί να μη διαμαρτυρήθηκαν επειδή οι σκηνές ήταν κλειστές και αντί για τέχνη, στους χώρους του θεάτρου, ήταν άνθρωποι που είχαν καταφύγει για να γλιτώσουν από τις βόμβες. Ηταν και πολλά παιδιά. Το έγραφαν και με μεγάλα γράμματα έξω από το θέατρο, «παιδιά», για να προσέξουν οι πιλότοι που ρίχνουν τις βόμβες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ