Η συμφόρηση επανέρχεται σε πολλά μεγάλα κινεζικά λιμάνια που είναι σταθμοί φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων καθώς η χώρα είναι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα μολύνσεων από κορωνοϊό. Προβλήματα δημιουργούνται και από τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις πόλεις που επηρεάζουν τη λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών οδικών μεταφορών. Τα δεδομένα της Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι η «ουρά» των πλοίων έχει αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες. Εξω από τη Σαγκάη και το κοντινό Ningbo, 131 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούσαν να παραμένουν αγκυροβολημένα στις 15 Μαρτίου, από 88 που είχαν εντοπιστεί στις 13 Μαρτίου. Επίσης 58 πλοία περιμένουν έξω από το Shenzhen και το Χονγκ Κονγκ και 36 από το Qingdao, σε σύγκριση με τα 50 και 29, αντίστοιχα, πριν από δύο ημέρες. Αν και δεν έχει αναφερθεί καμία διακοπή των εργασιών μέχρι στιγμής σε κανένα μεγάλο κινεζικό λιμάνι, τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι συνέπειες των νέων lockdown έχουν αρχίσει να επηρεάζουν τις προσεγγίσεις των πλοίων.