Ανιχνεύοντας τα κινηματογραφικά αρχεία μου, έπεσα τις προάλλες σε μια ενδιαφέρουσα παρασκηνιακή ιστορία, η οποία με έβαλε σε σκέψεις. Το 1965, φρέσκος ακόμα μετά την υποψηφιότητα για το Οσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας που είχε κερδίσει η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία «Μαχαίρι στο νερό» και με την επιτυχία της δεύτερης ταινίας του «Αποστροφή» στην Αγγλία, ο πολωνός σκηνοθέτης Ρόμαν Πολάνσκι ακολουθούσε πλέον διεθνή καριέρα και γύριζε την τρίτη ταινία του «Η νύχτα των δολοφόνων», γνωστή κυρίως ως «Cul-de-sac» (που σημαίνει «αδιέξοδο»), στη Σκωτία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ