Ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας εξαιτίας του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος «βλέπει» το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Οπως προκύπτει από την ετήσια έρευνά του οι Ελληνες στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα επιλέγουν περισσότερο την αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας από τα σουπερμάρκετ, θεωρώντας ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρέχουν καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, σε ποσοστό 50% έναντι 38% το προηγούμενο έτος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ