Από το Βερολίνο όπου έχει εγκατασταθεί, η επιμελήτρια και συγγραφέας παρατηρεί τις εξελίξεις της συμπεριφοράς μας και της ζωής μας που βρίσκεται σε άμεση επίδραση από τους υπολογιστές και την τεχνητή νοημοσύνη. Αρχαιολογία, ιστορία τέχνης, μουσειολογία, διδακτορικό πάνω στα ψηφιακά μέσα, το Διαδίκτυο και τις διαδικασίες datafication (δεδομενοποίησης) και gamification (παιγνιοποίηση) ήταν το νήμα των σπουδών που οδήγησαν τη Δάφνη Δραγώνα από το μακρινό παρελθόν στο άμεσο μέλλον. Μέσα από τη δουλειά της, ασχολείται με καλλιτεχνικές πρακτικές, μεθοδολογίες και παιδαγωγικές που θέτουν σε αμφισβήτηση τις σύγχρονες μορφές της εξουσίας. Μέσα στη χρονιά που πέρασε επιμελήθηκε την έκθεση της Στεφανίας Στρούζα «Μήδεια» στο Μέγαρο Μουσικής. Και συνυπογράφει με τον Γιούσι Παρίκα την έκθεση για τον καιρό και την κλιματική κρίση «Weather Engines» που παρουσιάζεται στο Αστεροσκοπείο Αθηνών και τη Στέγη. Μεταξύ των θεμάτων του ενδιαφέροντός της είναι οι διαμάχες για τη συνδεσιμότητα, οι υποσχέσεις για τα κοινά, οι προκλήσεις της καλλιτεχνικής ανατροπής, η εργαλειοποίηση του παιχνιδιού, οι δυνατότητες των μη κυρίαρχων υποδομών και πιο πρόσφατα η δυνατότητα μίας συγγένειας με την τεχνολογία στην εποχή της κλιματικής κρίσης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ