Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν πιο βαθιά το… μαχαίρι της ηλεκτροκίνησης, με πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την περαιτέρω διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, παρά την κρίση (ελλείψεις μικροτσίπ και εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία), που έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Ηδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες διαμορφώνουν το ηλεκτροκίνητο «πορτφόλιό» τους εν όψει των αυστηρών μέτρων, όπως της ΕΕ, για δραματική μείωση των ρύπων έως το 2030. Η Nissan ανακοίνωσε ότι από το 2023 δεν θα παρουσιάσει κανένα νέο μοντέλο με κινητήρα μόνο εσωτερικής καύσης (βενζίνη ή ντίζελ) και πλέον τα λανσαρίσματά της θα αφορούν μοντέλα που θα συνδυάζονται με υβριδικά σχήματα, κάτω από το καπό ή αμιγώς ηλεκτρικά. Οπως η ίδια έχει αναφέρει, η νέα εποχή κινητικότητας της μεγάλης ιαπωνικής φίρμας προβλέπει το εξής: το 75% του μείγματος πωλήσεών της στη Γηραιά Ηπειρο να είναι «εξηλεκτρισμένο» έως το 2026, με φιλοδοξία να φτάσει το 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ