Με υπερδιπλάσιο συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές προϋπολογισμό ύψους 9,2 εκατ. ευρώ, με τη μόνιμη συλλογή του να αντικαθίσταται από μια «ευέλικτη επιμελητική προσέγγιση», χωρίς την έγκριση του Συμβουλίου Μουσείων (ανώτατου γνωμοδοτικού οργάνου του υπουργείου Πολιτισμού), αλλαγές στην πολιτική συγκρότησης της συλλογής – ώστε να αφήσει πίσω της το «γενικής φύσης διεθνώς παγκοσμιοποιημένο» προφίλ και να δώσει προτεραιότητα σε καλλιτέχνες της «Μεσογείου και του Παγκόσμιου Νότου» -, αλλαγές στην αποστολή του και στο πολύπαθο κτίριο, καθώς και πέντε νέες εκθέσεις μαζί με δύο εγκαταστάσεις για το τρέχον έτος και ακόμη τέσσερις για το 2023, επιχειρεί την επανεκκίνησή του το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. «Το EMΣT θα σμιλέψει τη δική του ταυτότητα, παραμένοντας πιστό στην υβριδική ταυτότητα της ίδιας της Ελλάδας, η οποία έχει δεχτεί επιρροές τόσο από την Ανατολή όσο και από την Ευρώπη και τη Δύση» ανέφερε η νέα του καλλιτεχνική διευθύντρια Κατερίνα Γρέγου στη δίωρη πρώτη παρουσίαση του προγράμματος, εννέα μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, παρουσία όχι μόνο δημοσιογράφων, αλλά και στελεχών πολλών πολιτιστικών οργανισμών, καλλιτεχνών και συλλεκτών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ