Μια δημοσκόπηση της κοινής γνώμης είναι σαν ένα σουπερμάρκετ: ο καθένας, ακόμη κι αν μπει εκεί μέσα απρόθυμα επειδή τον έσυρε η γυναίκα του, τελικά θα βρει κάτι που χρειάζεται. Προσοχή, δεν το λέω αυτό ούτε ως μομφή ούτε ως παράπονο για τις δημοσκοπήσεις. (Πολύ περισσότερο, βέβαια, δεν το λέω ως μομφή για τα σουπερμάρκετ ή την ηρωίδα σύζυγό μου…) Ετσι είναι οι δημοσκοπήσεις: όσο πιο σύνθετη είναι η πραγματικότητα την οποία προσπαθούν να καταγράψουν, άλλο τόσο θα είναι και η εικόνα που προκύπτει από τη στιγμιαία φωτογράφισή της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ