Τα τελευταία χρόνια έχουμε όλο και πιο έντονες αλλαγές αλλά και πολιτικές και κομματικές αντιπαραθέσεις όσον αφορά το περιεχόμενο του λυκείου και της εκπαίδευσης γενικότερα. Και για να σταθούμε μόνο στο Γενικό Λύκειο, έχουμε τα εξής βασικά παραδείγματα αντεγκλήσεων και συνεχών αναθεωρήσεων: α) το πεδίο των διδασκόμενων μαθημάτων και των αντίστοιχων διατιθέμενων ωρών στις τρεις τάξεις, β) το πεδίο των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο του αντιπαραθετικού σχήματος «Κοινωνιολογία Vs Λατινικών» και γ) το περιεχόμενο της Iστορίας. Προφανώς όλα αυτά τα ζητήματα έχουν πολιτικό και ιδεολογικό περιεχόμενο και έτσι η ανάλογη διαμάχη ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να ερμηνευτεί με αυτή την αιτιολογία. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι ανάλογα με το ποιο είναι το κυβερνητικό κόμμα, θα έχει και τη δική του εκπαιδευτική πρόταση στο πεδίο της εφαρμοσμένης πολιτικής.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ