Ο εκσυγχρονισμός της οργανωτικής δομής της φορολογικής διοίκησης αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση της ΑΑΔΕ για την επόμενη διετία, σύμφωνα με τον διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, καθώς η οργανωτική δομή παραμένει ίδια από τον 19o αιώνα όταν το 1853 λειτούργησαν οι πρώτες οικονομικές υπηρεσίες. Μιλώντας στο φόρουμ των Δελφών ανέφερε ότι από το σύνολο του προσωπικού της ΑΑΔΕ μόλις το 15% εργάζεται στα κεντρικά γραφεία της Αρχής, με το 85% να βρίσκεται στις κατά τόπους υπηρεσίες των φορολογικών Αρχών, γεγονός που επιβεβαιώνει τον κατακερματισμό και την αδυναμία για τον καλύτερο δυνατό δημόσιο έλεγχο. Ο σχεδιασμός της ΑΑΔΕ για την επόμενη διετία προβλέπει την ψηφιοποίηση των διαδικασιών και των συναλλαγών ώστε να μειωθούν οι επισκέψεις των φορολογουμένων στις εφορίες, αλλά και τον διπλασιασμό του αριθμού των υπαλλήλων που θα ασχολούνται με τους ελέγχους. Επίσης, σημαντικό ρόλο θα παίξει το Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο θα χρηματοδοτήσει έργα της ΑΑΔΕ ύψους 260 εκατ. ευρώ. Μεταξύ αυτών είναι το νέο Taxis, η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS, η παρακολούθηση φορτηγών και κοντέινερ στους ελληνικούς δρόμους με στόχο την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ