Οταν χτύπησε το τηλέφωνό της – ήταν το 2009, δύο χρόνια πριν από τον θάνατό της – για να την ενημερώσουν ότι ο πίνακάς της «Η γιγάντισσα» – ένα σπουδαίο σουρεαλιστικό έργο – είχε πωληθεί από τον Christie’s προς 1,5 εκατ. δολάρια, σκέφτηκε ότι πρόκειται για φάρσα. Πανομοιότυπη ήταν η αντίδρασή της λίγους μήνες αργότερα, όταν έμαθε ότι η φεμινιστική της ιστορία «The Hearing Trumpet» είχε συμπεριληφθεί στη λίστα της βρετανικής «Guardian» με τα μυθιστορήματα που θα έπρεπε να έχει διαβάσει κάποιος στη ζωή του. Της ήταν δύσκολο να πιστέψει πως τύγχανε τόσο μεγάλης αναγνώρισης, έπειτα από δεκαετίες που ήταν εν πολλοίς άγνωστη, αφού το ζωγραφικό και συγγραφικό της έργο είχε αρχίσει δειλά να βγαίνει από την αφάνεια από τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Αλλωστε, αιχμηρή και ασυμβίβαστη, υπήρξε σταθερά απρόθυμη να παίξει το παιχνίδι της προβολής.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ