Οι αναφορές στην παιδική ηλικία του ίδιου του δημιουργού είναι αδιόρατες στην πρώτη ανάγνωση της «Χώρας των Τεράτων», του πρώτου τίτλου που επανασυστήνουν οι εκδόσεις Παπαδόπουλος από την εργογραφία του κορυφαίου συγγραφέα και εικονογράφου παιδικών βιβλίων Μορίς Σέντακ (1928-2012). Χρειάζεται ο μεγεθυντικός φακός για να αναδείξει ορισμένα βιογραφικά στοιχεία του: το γεγονός ότι η οπτική γλώσσα του οφείλει το πρώτο ερέθισμα στις ταινίες «Φαντασία» και «Πινόκιο» του Ντίσνεϊ (αμφότερες κυκλοφόρησαν το 1940, ενώ ο Σέντακ είχε γενέθλια την ίδια χρονιά με τον Μίκι Μαους), αλλά και γενικότερα στα σινεμά του Μπρούκλιν, όπου μπαινόβγαινε ως παιδί. Ή τις χρωματικές λεπτομέρειες που αναζητούσε στις υδατογραφίες του Γουίλιαμ Μπλεκ – μια σταθερή επιρροή μαζί με την ευρύτερη του Μότσαρτ. Το ίδιο και τα πρόσωπα των συγγενών του που έρχονταν για φαγητό στο σπίτι, πάνω στα οποία βάσισε τις μορφές των τεράτων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ