Η συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει – ή, τέλος πάντων, για να αλλάξει πρέπει να βγάζει κάποιο νόημα. Αν κάτι τέτοιο ισχύει μία φορά για την καθημερινή ζωή, ισχύει δύο φορές για τα πολιτικά κόμματα. Ονομα που κερδίζει δεν αλλάζει, γιατί το όνομα αυτό γίνεται σχεδόν αναπόφευκτα αναπόσπαστο κομμάτι μιας πολιτικής ταυτότητας. Τα κομματικά brands, τα σύμβολα, τα συνθήματα και τα ονόματα συχνά αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν και όταν αλλάζουν, συνήθως εξελίσσονται για να συνδεθούν με μια άλλη, ακόμα μεγαλύτερη αλλαγή. Οχι τόσο επικοινωνιακή, αλλά πολιτική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ