Το τέλος της εποχής της αφθονίας, όσον αφορά την πληθώρα των προϊόντων στα ράφια των σουπερμάρκετ, και η «επιστροφή στα βασικά» είναι η νέα πραγματικότητα που περιγράφεται από εκπροσώπους του λιανεμπορίου, με φόντο την πολύμηνη κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα, το ράλι ανόδου στις τιμές της ενέργειας και τον πόλεμο στην Ουκρανία που έχει αποδιοργανώσει προσώρας την παγκόσμια οικονομία. Η πολιτική της κατάργησης προϊόντος (μια τακτική στην οποία παραδοσιακά καταφεύγουν οι εταιρείες – παραγωγοί και κατ’ επέκταση οι αλυσίδες σουπερμάρκετ που φιλοξενούν τα προϊόντα των πρώτων στους διαδρόμους των καταστημάτων τους, όταν θέλουν να περιορίσουν τα λειτουργικά τους έξοδα και να τονώσουν τις πωλήσεις των βασικών «best seller» κωδικών τους, ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης) φαίνεται πως εδραιώνεται και πλέον αποτυπώνεται και στο ράφι, όσο το τοπίο στην οικονομία παραμένει ομιχλώδες. Αυτό επισημαίνουν και αναφορές σε ξένα ειδησεογραφικά δίκτυα (Business Insider), ως τάση κατά την οποία ο αριθμός των μοναδικών προϊόντων στο ράφι μειώνεται και οι επιλογές στα σουπερμάρκετ παύουν να είναι απεριόριστες, μια λογική πάνω στην οποία στηρίχθηκε ο συγκεκριμένος κλάδος για δεκαετίες, όταν μέσα από διαφημιστικά μηνύματα (θυμηθείτε δημοφιλή σλόγκαν όπως «και του πουλιού το γάλα», «ατέλειωτη ποικιλία» κ.ά.) υπερτόνιζε την αφθονία ως πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ