Στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, για να γεμίσει το καλάθι του σουπερμάρκετ έχουν κάνει οι καταναλωτές σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στα αλλεπάλληλα κύματα ακρίβειας που πλήττουν την αγορά. Είναι ενδεικτικό ότι τους τελευταίους μήνες παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων της εν λόγω κατηγορίας κατά 9,7%, με έναν στους δυο καταναλωτές να θεωρεί ότι έχουν καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής ενώ οι προβλέψεις θέλουν περαιτέρω άνοδο των μεριδίων τους, με δεδομένη την πίεση που υφίστανται τα νοικοκυριά εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης. Οι κύριες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι τα ζυμαρικά, τα απορρυπαντικά, ο καφές, σοκολατοειδή και κάποια κατεψυγμένα είδη. Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2021-2022, σε δείγμα 2.000 καταναλωτών, οι Ελληνες πιστεύουν πλέον ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρέχουν καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής. Ετσι ενώ την προηγουμένη διετία τα ποιοτικά κριτήρια κυριαρχούσαν, σήμερα η εικόνα έχει αναστραφεί με σχεδόν τέσσερις στους δέκα καταναλωτές (39%) να δηλώνουν ότι αγοράζουν με βάση την τιμή και μόλις το 29% με βάση τα ποιοτικά κριτήρια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ