Κάποτε ήταν ζητούμενο…. Σύμβολο της ευμάρειας. Για τους διευθυντές μάρκετινγκ θεωρούνταν το «ιερό δισκοπότηρο» για περισσότερες πωλήσεις. «Οσο περισσότεροι κωδικοί τόσο περισσότερες οι πιθανότητες για μεγαλύτερες πωλήσεις» σκέφτονταν έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους και τα παχυλά bonus που θα εισέπρατταν. Πλέον, όπως όλα δείχνουν, η ποικιλία στα ράφια αποτελεί… περιττή πολυτέλεια. Για όλους, καταναλωτές και επιχειρήσεις. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που οι αλυσίδες σουπερμάρκετ αλλά και οι προμηθευτές τους έχουν μπει στη διαδικασία να εκλογικεύσουν ακόμη περισσότερο την γκάμα τους. Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι άργησαν κιόλας, αφού τα νοικοκυριά στην πλειονότητά τους έχουν ξεκινήσει να περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα ήδη από την περίοδο των μνημονίων. Από τότε δηλαδή που οι διεθνείς δανειστές επέβαλαν στη χώρα σκληρές πολιτικές λιτότητας, μειώνοντας βίαια το διαθέσιμο εισόδημα. Είναι καιρός λοιπόν να προσαρμοστούν όλοι στη νέα πραγματικότητα…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ