Ενίσχυση του ανατιμητικού φαινομένου και τους επόμενους μήνες «βλέπουν» οι έλληνες καταναλωτές ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Αυτό προκύπτει από την τελευταία μελέτη του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), σύμφωνα με την οποία το 87% των καταναλωτών θεωρεί ότι υπάρχει ενδεχόμενο να αυξηθούν περαιτέρω οι τιμές σε συγκεκριμένα είδη το επόμενο διάστημα ενώ το 72% δεν αποκλείει να υπάρξουν ελλείψεις σε προϊόντα λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Το βέβαιο είναι ότι η κρίση που έχει δημιουργηθεί στην παγκόσμια αγορά και μαζί και στην Ελλάδα επηρεάζει και θα επηρεάζει την ελληνική αγορά για αρκετό καιρό. Μάλιστα, η πλειονότητα δηλώνει ότι η εκτιμώμενη χρονική διάρκεια της κρίσης και των προβλημάτων που δημιουργεί θα είναι μακρά, με ποσοστό 67% να εκτιμά ότι θα «τραβήξει» και μετά το 2022. Η πλειονότητα του κοινού καταλαμβάνεται και από συναισθήματα θυμού (30%) και φόβου (26%) για τον πόλεμο στην Ουκρανία ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για την πανδημία Covid-19 είναι σαφώς χαμηλότερα, αλλά υπαρκτά με 14% και 19% αντίστοιχα.
Διαβάστε Επίσης
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία