Θέλουν να διαφημίσουν τη χώρα ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό σύντομης απόδρασης. Μιλάμε αόριστα χρησιμοποιώντας το γενικό τρίτο πληθυντικό επειδή στη σφαίρα των κυβερνητικών αποφάσεων κάποιοι «ειδικοί» από τον χώρο της δημιουργικής διαφήμισης παρέχουν περιεχόμενο σε έννοιες και ιδέες πουλώντας υπηρεσίες branding. Και αγοράζουν οι κυβερνητικοί οργανισμοί αυτό το περιεχόμενο – συνήθως ατακαδόρικα σλόγκαν που αποπνέουν εκφράσεις του συρμού συνδυασμένες με τις ανάγκες της στιγμής – για να προωθήσουν το έργο τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ