Ο Χριστόφορος Βερναρδάκης το έθεσε απλά, λιανά, λαϊκά. Οταν ένα προϊόν δεν πουλάει, είπε χθες ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο Πρώτο Πρόγραμμα και στον Θάνο Σιαφάκα, μπορεί να φταίει το προϊόν, αλλά μπορεί να φταίει και ο πωλητής. «Το κόμμα μας έχει θέματα», είπε, και το συνέδριο θα το βοηθήσει να γίνει «καλύτερος πωλητής των στοχεύσεών μας». Στη συνέχεια διατύπωσε και την πρόβλεψη ότι «τις επόμενες εβδομάδες ο ΣΥΡΙΖΑθα βρεθεί ξανά να εκπροσωπεί την πλειοψηφία της κοινωνίας», αλλά ο Βερναρδάκης δεν έλαμπε ποτέ σε αυτό το πεδίο, εδώ είχε προβλέψει ότι οι ευρωεκλογές του 2019 θα ήταν ντέρμπι και ο ΣΥΡΙΖΑ έχασε με 9,5 μονάδες διαφορά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ