«Καράβια βγήκαν στη στεριά» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος για τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η πλειονότητα των ναυτιλιακών εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εισήλθε στο επίγειο τμήμα της εφοδιαστικής και των logistics επενδύοντας εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά ή και απορρόφηση συνεργαζόμενων εταιρειών. Χαρακτηριστική περίπτωση αυτή της MSC η οποία έναντι 5,7 δισ. ευρώ απέκτησε την Bolloré Africa Logistics, γεγονός που πλέον της ανοίγει τον ορίζοντα των logistics της Αφρικής και όχι μόνο. Η Bolloré Africa Logistics είναι ο μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης μεταφορών και logistics στην Αφρική, με 250 θυγατρικές σε 49 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 47 στην Αφρική. Εχει παρουσία σε 42 λιμάνια και οι δραστηριότητές της περιλαμβάνουν 16 τερματικές εγκαταστάσεις εμπορευματοκιβωτίων και επτά τερματικούς σταθμούς ro-ro, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Υπενθυμίζεται ότι η Bolloré Africa Logistics έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον σε κοινοπραξία με τις CAMERON S.A και GOLDAIR CARGO AE για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ