Η ραθυμία που αποτέλεσε απότοκο της πανδημίας τα δύο προηγούμενα χρόνια, αλλά και ο απόηχος του εορτασμού του καθολικού Πάσχα την περασμένη Κυριακή φαίνεται πως δεν άφησαν ανεπηρέαστη τη μεγαλύτερη εικαστική διοργάνωση του κόσμου, την Μπιενάλε της Βενετίας. Παρά το γεγονός ότι η 59η διοργάνωση μοιάζει πολλά υποσχόμενη με μια γυναίκα στο τιμόνι – τη Σεσίλια Αλεμάνι – και για πρώτη φορά στην ιστορία της με τις καλλιτέχνιδες να υπερτερούν αριθμητικά των ανδρών στην κεντρική έκθεση (με έμπνευση από «Το γάλα των ονείρων» της παραγνωρισμένης εκπροσώπου του σουρεαλισμού, Λεονόρα Κάρινγκτον) και παρά το ότι μόλις τέσσερις ημέρες υπολείπονται για τα εγκαίνιά της, η πόλη δεν μοιάζει να έχει μπει σε μπιεναλικούς ρυθμούς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ