Από μια άποψη, η εμπειρία είχε ξεκινήσει πριν από τις 19.40, οπότε ξεκίνησε η συναυλία. Η πρώτη εικόνα την οποία αντικρίσαμε οι πάνω από 400 θεατές στον καθολικό ναό του Αγίου Διονυσίου ήταν η ουρά που «περικύκλωνε» το κτίριο. Οι σκέψεις είναι αυθόρμητες εκείνη τη στιγμή: η ελεύθερη είσοδος αποτελεί εγγύηση ακόμη και για «δύσκολα» είδη, όπως η λατρευτική μουσική του 13ου αιώνα (ίσως εδώ μάλιστα να έπρεπε να υπάρχει η πρόβλεψη του δελτίου προτεραιότητας, καθώς η χωρητικότητα συμπληρώθηκε γρήγορα). Κάτι τέτοιο δεν ακυρώνει πάντως την πρωτοβουλία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, η οποία ενεργοποίησε από προχθές μέχρι σήμερα χώρους που παρέμεναν άγνωστοι ή «μεταβατικοί» μέσα στον ιστό της πρωτεύουσας. Επιβεβαίωσε με αυτόν τον τρόπο τον άτυπο κανόνα στην παραγωγή πολιτισμικών εμπειριών, που αποτελεί και το ζητούμενο στις λεγόμενες περιόδους κρίσης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ