Σε σταυροδρόμι βρίσκεται όπως όλα δείχνουν το Netflix, καθώς η ανακοίνωση-σοκ για απώλειες 200.000 συνδρομητών το πρώτο φετινό τρίμηνο στρέφει την εταιρεία σε διαφοροποίηση του επιχειρηματικού μοντέλου της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ