Ανατροπή στους παραδοσιακούς τρόπους κατανάλωσης και συλλογής των έργων τέχνης φέρνουν οι millennials, εκείνοι δηλαδή που γεννήθηκαν μεταξύ των ετών 1981 και 1996, καθώς κατέχουν το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ των καταναλωτών, γεγονός που δεν μπορούσε να μην έχει αντίκτυπο και στην αγορά της τέχνης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ