Μόνο τυχαία δεν είναι η προτίμηση υπέρ του όρου «φιλοξενία» προκειμένου να αποδοθεί η καρδιά του τουριστικού κλάδου. Με τον τρόπο αυτό, υπενθυμίζεται ο ανθρωποκεντρικός του χαρακτήρας. Στη χώρα μας η εμπειρία του ταξιδιώτη είναι κατ’ αρχάς ανθρωποκεντρική. Είναι σύνθεση θερμής υποδοχής, ποιοτικής περιποίησης και γνήσιας χαράς των ανθρώπων του κλάδου ώστε ο επισκέπτης να γνωρίσει τις ομορφιές του τόπου. Αυτά είναι τα συστατικά της ιδιαίτερης ταυτότητας της χώρας μας (και) ως τουριστικού προορισμού. Από την άλλη, αποτελεί αντικειμενική παραδοχή πως καμία πολιτική δεν μπορεί να επιτύχει εάν δεν ξεκινά από και αναφέρεται στον άνθρωπο. Και είναι μια ακόμα παραδοχή αυτή που εντοπίζει την έλλειψη προσωπικού ως μια κεντρική πρόκληση που αντιμετωπίζει η αγορά όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά διεθνώς τα τελευταία χρόνια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ