Σε μία πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής τους, κατά τη διάρκεια της οποίας έντονες και συχνά δομικές μεταβολές συμβαίνουν στον ψυxoσυναισθηματικό κόσμο, οι έφηβοι και οι έφηβες μαθητές/τριες της Γ’ Λυκείου καλούνται να περάσουν μία έντονα στρεσογόνα διαδικασία, αυτή των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Η επιτυχία ή η αποτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις λανθασμένα αλλά συχνά ερμηνεύεται ως συνολική επιβράβευση η απόρριψη μιας σχολικής ζωής 12 ετών. Η λανθάνουσα αλλά έντονη κοινωνική και οικογενειακή πίεση για επιτυχία στις εξετάσεις – που εσφαλμένα από πολλούς θεωρείται ως καταξίωση όχι μόνο του μαθητή αλλά και της οικογένειάς του – εντείνει το άγχος που βιώνουν οι έφηβοι.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ