Tα πάνω κάτω στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων έχει φέρει η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, οι 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, το 75% αναβάλλει προσωπικές αγορές ή αγοράζει οικονομικότερες εναλλακτικές προϊόντων, ενώ 6 στους 10 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων. Η τάση για εξοικονόμηση χρημάτων είναι πλέον ξεκάθαρη και οφείλεται στις συνέπειες του πολέμου (π.χ. ανατιμήσεις προϊόντων). Αντίστοιχη είναι και η συμπεριφορά σε σχέση με την εξοικονόμηση στην κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος. Συγκεκριμένα, το 60% του κοινού δηλώνει ότι έχει μειώσει το τελευταίο διάστημα την κατανάλωση ρεύματος, το οποίο έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη ανατίμηση το τελευταίο διάστημα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ