Η αυτόνομη οδήγηση, παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση, αποτελούν τα δύο μεγάλα στοιχήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η αυτόνομη οδήγηση κερδίζει έδαφος σε χώρες όπου το νομικό πλαίσιο «ξεκλειδώνει» τη χρήση της, την ώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επικουρικά ενισχύουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία ανεβάζοντας τα επίπεδα χρήσης της. Ειδικότερα, η Mercedes-Benz, μετά τις νομικές εγκρίσεις που έλαβε από τη γερμανική κυβέρνηση διαθέτει αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά – και αργότερα και σε άλλες χώρες του κόσμου – το σύστημα Drive Pilot, που ανάγει την αυτόνομη οδήγηση στο επίπεδο 3. Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει τους οδηγούς να έχουν τα χέρια τους μακριά από το τιμόνι, αρκεί να μην υπερβαίνουν σε ταχύτητες τα 60 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, τους δίνει τη δυνατότητα να κινούνται σε αστικό – υπεραστικό περιβάλλον πιο ξεκούραστα, με βασική προϋπόθεση το αυτοκίνητο να κινείται σε δρόμους χαμηλής ροής, χωρίς μποτιλιάρισμα. Το σύστημα μπορεί να ελέγχει πλήρως την πορεία του αυτοκινήτου, την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και να προβαίνει και σε ελιγμούς. Το νέο προηγμένο σύστημα θα μπορεί να εξοπλίσει τις νέες S-Class αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική EQS. Η τιμή του συγκεκριμένου πακέτου αυτόνομης οδήγησης ανέρχεται στα 5.000 ευρώ για τη γερμανική αγορά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ