«Τι σημαίνει αλέγκρο; Σημαίνει γρήγορο, αλλά τι είναι γρήγορο; Αύριο μπορεί να το ερμηνεύσω ακόμη πιο γρήγορα ή ίσως και πιο αργά. Αλλάζει ο τρόπος προσέγγισης της μουσικής. Γι’ αυτό και δεν με ενδιαφέρουν οι καλλιτέχνες που κάνουν τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο. Γιατί θεωρώ ότι το πιο αντικαλλιτεχνικό πράγμα είναι η αναπαραγωγή ή η επανάληψη. Μια ερμηνεία πρέπει να περιέχει μια αναγέννηση γεμάτη δύναμη». Αυτή η αντίληψη για τη μουσική του Γιούστους Φραντς (Justus Frantz) δίνει μια μικρή έστω εξήγηση γιατί κάθε ερμηνεία του είναι ξεχωριστή. Οπως έχει πει, «έγινα μουσικός γιατί χρειάζομαι πνευματικά νοήματα σ’ αυτόν τον κόσμο. Βρίσκω τον Θεό μέσα στη μουσική και το χρειάζομαι αυτό, σ’ έναν κόσμο που ξεχειλίζει από πληροφορίες και καταναλωτισμό. Είναι απαραίτητο να ζούμε σ’ έναν κόσμο που δεν θα είναι υλιστικός». Ο σπουδαίος πιανίστας και μαέστρος θα συμπράξει ως σολίστ και διευθυντής ορχήστρας με την Underground Youth Orchestra, παρουσιάζοντας τον ιδιαίτερο κόσμο του. Μαζί με τον διακεκριμένο έλληνα πιανίστα Τριαντάφυλλο Λιώτη θα ερμηνεύσουν το μοναδικό κοντσέρτο του Μότσαρτ για δύο πιάνα σε Μι ύφεση μείζονα, KV 365 (316a). Η συναυλία θα ολοκληρωθεί με την αριστουργηματική 7η Συμφωνία σε Λα μείζονα, Οp. 92, του Μπετόβεν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ