Στη σημερινή εποχή η ηχογράφηση 165 τραγουδιών σε διάστημα 12 ετών δεν φαντάζει μεγάλο επίτευγμα. Στις αρχές όμως του προηγούμενου αιώνα είχε άλλο νόημα, αν αναλογιστεί κανείς πόσο δύσκολες ήταν οι συνθήκες ηχογράφησης, οι οποίες δεν άφηναν το περιθώριο λάθους και της επανηχογράφησης ενός τραγουδιού. Αυτό ήταν το πρώτο στοιχείο της έρευνας στο έργο του Κώστα Σκαρβέλη (1880-1942) που εντυπωσίασε τον Γιάννη Παπαγεωργίου. Ο νεαρός τραγουδοποιός επιχείρησε να καταγράψει ολόκληρη τη δημιουργία του συνθέτη (των «Τράβα, ρε μάγκα και αλάνη» και «Σε γελάσανε», για να μείνουμε σε δύο πολύ γνωστά κομμάτια).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ