Την απόκτηση του 9% της γαλλικής αεροπορικής εταιρείας Air France-KLM έναντι τιμήματος 240 εκατ. ευρώ αποφάσισε ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM. Η συμφωνία προβλέπει και την υπογραφή σύμβασης 10ετούς διάρκειας, η οποία θα επιτρέψει στις δύο εταιρείες να συνενώσουν τα δίκτυά τους και να εκμεταλλευτούν τη μεταφορική ικανότητα των στόλων τους. Μέσα από το παραπάνω deal, η CMA CGM ανοίγει περαιτέρω τα φτερά της στον τομέα των αεροπορικών φορτίων μετά την ίδρυση πέρυσι της CMA CGM Air Cargo. Η Air France-KLM και η CMA CGM θα εκμεταλλευτούν αποκλειστικά τη χωρητικότητα ενός στόλου που αποτελείται αρχικά από 10 φορτηγά αεροσκάφη και επιπλέον 12 αεροσκάφη «συνδυασμένης μεταφοράς», τα οποία είναι υπό παραγγελία. Η συνεργασία τους καλύπτει επίσης τη χωρητικότητα των αεροσκαφών «συνδυασμένης μεταφοράς» της Air France-KLM, συμπεριλαμβανομένων 160 αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων. Ανάλογες κινήσεις έχουν δρομολογήσει και άλλες μεγάλες ναυτιλιακές, όπως η Mediterranean Shipping (MSC) που ελέγχεται από την οικογένεια Aponte, η οποία στις αρχές του 2022 συνεργάστηκε με τη γερμανική Lufthansa για να εξετάσει την εξαγορά της πλειοψηφίας της ITA Airways (διάδοχο σχήμα της Alitalia) αλλά και η AP Moller-Maersk, η οποία αποφάσισε να συγκεντρώσει τις αεροπορικές της εργασίες σε μια νέα μάρκα, τη Maersk Air Cargo.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ