Τέχνη καμωμένη με ένα κλαράκι που πήρε τον ρόλο του πινέλου και αποτύπωσε πάνω στο χαρτί την κίνηση της θάλασσας. Πάνω στον φλοιό από τον κορμό ενός ευκάλυπτου ή στο παλιό καπάκι μιας στέρνας. Εργα όπου το συμπιεσμένο κάρβουνο, το μελισσοκέρι ή ένα φύλλο από τις ελιές που περιβάλλουν τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο. Ολα αυτά στο εικαστικό σύμπαν ενός από τους σημαντικότερους μινιμαλιστές εν ζωή ζωγράφους, του 83χρονου Μπράις Μάρντεν, λάτρη της Ελλάδας που εδώ και πέντε δεκαετίες διατηρεί σπίτι στην Υδρα. Σαράντα τέσσερα έργα του – πίνακες, σχέδια, επιζωγραφισμένα μάρμαρα και σημειωματάρια – παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μουσειακή έκθεση στην Ελλάδα και μάλιστα σε διάλογο με 16 αρχαιότητες από τη συλλογή του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, σε επιμέλεια του Δημήτρη Αντωνίτση. Η έκθεση φέρει τον τίτλο «Brice Marden και ελληνική αρχαιότητα« και εντάσσεται στον κύκλο «Θεϊκοί διάλογοι» που διοργανώνει εδώ και 15 χρόνια το Μουσείο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ