Την προηγούμενη εβδομάδα σε σύσκεψη στο Mega με θέμα τον προγραμματισμό για τον Σεπτέμβριο, αφού είχαν παρουσιαστεί οι σχεδιασμοί και είχαν συμφωνηθεί όσα πρέπει κάθε τμήμα να ετοιμάσει, ο συνάδελφος από το εμπορικό τμήμα έκλεισε τη σύσκεψη λέγοντας «και βέβαια μάλλον τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει, αφού φαίνεται πως το φθινόπωρο πάμε σε εκλογές»! Αν και το «τίποτα δεν ισχύει» έχει μια δόση υπερβολής, η αλήθεια είναι ότι οι προεκλογικές περίοδοι αναστατώνουν την οικονομική δραστηριότητα της χώρας. Στην περίπτωση της τηλεόρασης, οι έκτακτες εκλογικές εκπομπές διώχνουν από το πρόγραμμα άλλες εκπομπές, ενώ η διαφήμιση μειώνεται καθώς το περιβάλλον δεν θεωρείται πρόσφορο για μεγάλες διαφημιστικές εκστρατείες πλην αυτών των κομμάτων . Οπότε, δεν σας προξενεί έκπληξη αν μεταφέρω ότι η αντίδραση στη φράση του συναδέλφου ήταν ένα συλλογικό «Ωχ».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ