Μέσω ΣΔΙΤ θα ελέγχεται η λειτουργία και θα γίνεται η συντήρηση του δικτύου και των σταθμών του μετρό Θεσσαλονίκης, τόσο για τη βασική γραμμή όσο και για την επέκταση προς Καλαμαριά, καθώς και του τροχαίου υλικού που θα χρησιμοποιηθεί. Η είσοδος ιδιωτών στον Φορέα Λειτουργίας (σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στο μετρό της Αθήνας) γίνεται για πρώτη φόρα. Οπως έγινε χθες γνωστό από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ξεκινά ο διαγωνισμός για το έργο «Λειτουργία και Συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης», προϋπολογισμού 292 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Φορέα, μετά και τη σχετική έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Εργων ΣΔΙΤ. Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ είναι 12 χρόνια και σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, «η υλοποίηση του έργου μέσω ΣΔΙΤ εξασφαλίζει την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών από τον Ιδιωτικό Φορέα Σύμπραξης, ενώ ο κίνδυνος διαθεσιμότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταφέρονται στον ΙΦΣ, χωρίς καμία ευθύνη και πρόσθετο κόστος να βαραίνει το Δημόσιο».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ