Πρωί καθημερινής, γύρω στις 11.30, στην 112 Πτέρυγα Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας στην Ελευσίνα. Τα πληρώματα της 355 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών, που αποτελούν τους κυβερνήτες και συγκυβερνήτες των εννέα σταθμευμένων Canadair CL-215 στον περιβάλλοντα χώρο της Μοίρας, συζητούν με ζωντάνια στο σαλόνι αναμονής. Εκεί όπου καθημερινά περνούν τις βάρδιες επιφυλακής τους, περιμένοντας τηλέφωνο από το Συντονιστικό του Πυροσβεστικού Σώματος για να βρεθούν στον αέρα, μέσα σε 20 λεπτά. Στους τοίχους γύρω, πίνακες που απεικονίζουν αεροσκάφη πυρόσβεσης εν ώρα δράσης. Μια μεγάλη οθόνη στο βάθος δείχνει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα που κανένας δεν παρακολουθεί καθώς, ενώ όλοι μοιάζουν χαλαροί, το μυαλό τους είναι σε ό,τι δεν λέγεται, στο επόμενο σήμα που θα τους δώσει συντεταγμένες για να φέρουν άλλη μία αποστολή αεροπυρόσβεσης εις πέρας. Μας υποδέχονται εγκάρδια στον χώρο τους, ενώ λίγο αργότερα ο πολύπειρος επισμηναγός Αθανάσιος Γεωργούσης θα μας εξηγήσει ότι εκεί ακριβώς που καθόμαστε, στο πάτωμα αλλά και όπου υπάρχει διαθέσιμη επιφάνεια, το καλοκαίρι, όταν δεκάδες πύρινα μέτωπα έπλητταν τη χώρα από άκρη σε άκρη, συνάδελφοί του κοιμόντουσαν για μερόνυχτα όπου έβρισκαν για να ανταποκριθούν στο καθήκον, να σώσουν ζωές, περιουσίες και παρθένα δάση από τη μανία της πύρινης λαίλαπας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ