Ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις στο «1555». Πρόκειται για νούμερο που σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας επιβεβαιώνει την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν. Παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά. «Το “1555” όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται» υπογραμμίζει το υπουργείο, προσθέτοντας πως είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα. Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών «1555» ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από δέκα μήνες.