«Δεν είναι υπερβολικά ενήλικο ερώτημα;» αναρωτιέται η Michelle Cannon, μία εκ των ερευνητών που συμμετείχαν στο «Παρατηρητήριο Παιχνιδιών» («Play Observatory»), αναφερόμενη στον – απολύτως διεθνή – φόβο των δυσαναπλήρωτων εκπαιδευτικών κενών που άφησε πίσω της η πανδημία. Μιλώντας στα «ΝΕΑ» για το ενδιαφέρον ερευνητικό πρότζεκτ που εκπονήθηκε από το University College London και το Πανεπιστήμιο του Sheffield, αμφισβητεί πολλές από τις ενήλικες προκαταλήψεις και αγωνίες που πρωταγωνίστησαν στη ρητορική για τις επιπτώσεις των lockdown, στέκεται στην παροιμιώδη ανθεκτικότητα των παιδιών και εξηγεί τις αιτίες που καθιστούν το παιχνίδι εξαιρετικά σοβαρή υπόθεση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ