Πριν από πολλά χρόνια η χώρα ανακάλυπτε ότι υπάρχει και γρήγορο τρένο αν ήθελε να ταξιδέψει ένας πολίτης της από την πρωτεύουσα στη δεύτερη σε μέγεθος πόλη. Το έλεγαν Intercity και έκανε τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη στον χρόνο ρεκόρ των 4 ωρών και κάτι λεπτά. Εκείνο τον καιρό υπήρχε η δυνατότητα και άλλων διαδρομών, πιο αργών σε ό,τι αφορά την ταχύτητα, με χρήση του περίφημου «καρβουνιάρη», αλλά οικονομικών και άνετων για τους λάτρεις των μέσων σταθερής τροχιάς.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ