Οι καταναλωτές καλούνται συχνά να πληρώσουν πολύ διαφορετικές τιμές για να αποκτήσουν το ίδιο ή σχεδόν το ίδιο προϊόν σε διαφορετικά σημεία πώλησης. Αυτό είναι ένα φαινόμενο που το συναντάμε σχεδόν σε κάθε κλάδο της αγοράς και προκαλεί σχόλια και απορίες όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής μεταξύ περιοχών ή σημείων πώλησης, όπως στο επίκαιρο παράδειγμα του παγωτού. Γιατί όμως συμβαίνει;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ