Υπάρχουν μέρη, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, που όντως είναι διεθνή ονόματα – προορισμοί και προσελκύουν εκατομμύρια τουρίστες. Σίγουρα οι επιχειρήσεις σε αυτά τα μέρη αντιμετωπίζουν αυξημένα κόστη λειτουργίας (ενοίκια, ενέργεια κ.λπ.). Σίγουρα στις τιμές τους «προσθέτουν» και την τιμή του προορισμού – brand. Για παράδειγμα, είσαι στην πανέμορφη καλντέρα και τρως το παγωτό σου απολαμβάνοντας την καταπληκτική θέα… Το ερώτημα που τίθεται είναι πόσο μπορεί κανείς να τιμολογήσει ένα προϊόν, όπως είναι η μπάλα παγωτού, ακόμη και σε μοναδικές τοποθεσίες; Είναι η μπάλα παγωτού ένα προϊόν πολυτελείας που συγκρινόμενο με αντίστοιχά του έχει μοναδικά χαρακτηριστικά; Μπορούν οι επισκέπτες να πληρώσουν μία τέτοια τιμή; Είναι ευχαριστημένοι; Βραχυπρόθεσμα αυτή η εικόνα της τιμολογιακή πολιτικής κάποιων επιχειρήσεων μπορεί να μην έχει άμεσες αρνητικές επιδράσεις. Μεσοπρόθεσμα όμως θα συνδράμει στη διαμόρφωση μιας εικόνας που θα σχετίζεται με πανέμορφά μέρη με «ακριβές» ή/και παράλογες τιμές; Αυτό θέλουμε να πετύχουμε;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ