Για ακόμα μία χρονιά, το θέμα της Εκθεσης για τους απόφοιτους των ημερήσιων γενικών λυκείων στις Πανελλαδικές μπορεί να απαντηθεί με τον κοινότοπο τρόπο της φροντιστηριακής διδασκαλίας, που συνοψίζει τα κλισέ του εκπαιδευτικού συστήματος και της καθημερινότητας όλων μας (κι αυτό ανεξάρτητα από το κείμενο του ιστορικού Ραϋμόνδου Αλβανού που χρησιμοποιήθηκε για να εισαγάγει το θέμα). Γιατί μαθαίνουμε Ιστορία; Τα φροντιστήρια απαντούν ότι μαθαίνουμε Ιστορία επειδή η γνώση του παρελθόντος μας συμβάλλει στην κατανόηση της σύγχρονης εποχής και στη συνειδητοποίησή μας, ατομική και συλλογική. Εύλογη απάντηση, σε έναν κόσμο που συνεχώς αναρωτιέται για τη χρησιμότητα των επιλογών του. Μαθαίνοντας Ιστορία, δεν χάνουμε τον χρόνο μας, άριστα είκοσι με τόνο. Αλλα τρία μαθήματα και φύγαμε για τις παραλίες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ