Η μυρωδιά από το ξινισμένο κρασί που στάζει αργά πάνω στο ξύλινο τραπέζι διαπερνά τα ρουθούνια, ενώ τα δεκάδες μπουκάλια που αιωρούνται από την οροφή τυλιγμένα σε κομμάτια γούνας και οι τρύπες από σφαίρες στους ξύλινους τοίχους ερεθίζουν το βλέμμα. Μέχρι να φτάσει όμως κάποιος σε αυτή την γκροτέσκα τραπεζαρία της Βανγκέτσι Μούτου θα πρέπει να έχει περάσει από μια παρκαρισμένη και φτιαγμένη από πευκοβελόνες Μερσέντες της Μάρθας Δημητροπούλου. Να έχει «χαθεί» σε ένα σπήλαιο από χαρτόνι και ξύλο, στις «αίθουσες» του οποίου τον περιμένουν ανθρωπόμορφα πλάσματα από αλουμινόχαρτο, υπερμεγέθη βιβλία και δεκάδες άδεια κουτάκια από αναψυκτικά, που έστησε ο Τόμας Χίρσχορν. Να έχει (προαιρετικά) θυσιάσει μια ισχύουσα πιστωτική κάρτα του με αντάλλαγμα ένα μηχανικό σχέδιο (ο Πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας μετρά ήδη μία πιστωτική λιγότερη στο πορτοφόλι του) με την υπογραφή του Μάικλ Λάντι (είχε παρουσιαστεί το 2012 στο Φεστιβάλ Αθηνών) και να έχει αφεθεί στη μαγεία της προβολής ενός ηλιοβασιλέματος, που έχει δημιουργηθεί από ένα κοκτέιλ εικόνων από το χάραμα και τη δύση του ηλίου διά χειρός Πολ Πφάιφερ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ