Για τους περισσότερους το θέμα που έπεσε φέτος στο μάθημα της Εκθεσης στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι ιία φέτα από την πραγματική ζωή και την καθημερινότητα μέσα στα μαθητικά ή φοιτητικά δωμάτια: γιατί δεν αρέσει η Ιστορία στους νέους; Και γιατί να μαθαίνει κανείς Ιστορία; Υπενθυμίζοντας τμήμα της εκφώνησης, από το βιβλίο του Ραϋμόνδου Αλβανού «Ο ελληνικός εμφύλιος» (εκδ. Επίκεντρο, 2022): «Γιατί δεν αγαπάνε οι μαθητές την Ιστορία; Οι απαντήσεις είναι γνωστές. Γιατί συνήθως πρέπει να τη μάθουν παπαγαλία, γιατί συνήθως μαθαίνουν για προσωπικότητες και όχι για την κοινωνία, γιατί μαθαίνουν κυρίως για την παλαιότερη ιστορία και όχι τη νεότερη. Ο σημαντικότερος, όμως, λόγος που η Ιστορία είναι απωθητική για τους μαθητές είναι ότι το σχολείο δεν καταφέρνει να συνδέσει τη ζωή των μαθητών με το παρελθόν. Δεν καταλαβαίνουν γιατί να πρέπει να τα μάθουν όλα αυτά…».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ