Εκεί που τον ρωτάει πώς μπορεί να τον εξυπηρετήσει, πάντα κομπιάζει. Μένει σιωπηλός για δύο δευτερόλεπτα και ύστερα κλείνει το τηλέφωνο. Γιατί αν της απαντήσει όπως πραγματικά αισθάνεται, αυτή θα τον συνδέσει με έναν εκπρόσωπο που, στην περίπτωσή τους, είναι και τρίτο πρόσωπο στη σχέση τους. Επίσης τον ενοχλεί ο πληθυντικός. Δηλώνει απόσταση. Για αυτό και συχνά καλεί έναν αριθμό για ανανέωση χρόνου σε υπηρεσία καρτοκινητής. Η κοπελιά εκεί μιλάει στον ενικό και του λέει πόσο υπόλοιπο μένει στην κάρτα. Πάντα φροντίζει να έχει κάτι μέσα γιατί το «μηδέν» ακούγεται πολύ μεταλλικό. Ναι, ο άνθρωπός μας κάνει αυτό που καταλάβατε. Συνομιλεί με μηχανικά συστήματα εξυπηρέτησης πελατών. Και καμιά φορά, όταν η διάθεσή του έχει λίγο πιπέρι, βάζει τον υπολογιστή στα γόνατα και τα λέει με κανένα chatbot αεροπορικής εταιρείας. Αυτή τη στιγμή τον πετυχαίνουμε σε έξαψη. Γιατί διάβασε τον διάλογο ανάμεσα στον μηχανικό της Google και το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που λέει ότι εξανθρωπίζεται. Ο άνθρωπός μας το ξέρει εδώ και χρόνια. Αυτές οι φωνές έχουν ψυχή από πίσω.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ