Ο «Elvis» που από σήμερα προβάλλεται στα σινεμά, είναι η τελευταία, φαντασμαγορική δημιουργία του αυστραλού σκηνοθέτη Μπαζ Λούρμαν, που με το χαρακτηριστικό πληθωρικό στυλ του, διακριτικά του οποίου είναι το τραγούδι, ο χορός και μια κάμερα που στριφογυρίζει σαν σβούρα γύρω από πρόσωπα και αντικείμενα, προσπαθεί όχι τόσο να «φωτίσει» το φαινόμενο Ελβις Πρίσλεϊ, όσο να μας κάνει κοινωνούς της φαντασίας του πάνω σε αυτό το φαινόμενο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ