Με την έναρξη της πανδημίας COVID-19, το 2020, οι τρόποι εργασίας που επιβλήθηκαν λόγω των υγειονομικών περιορισμών άλλαξαν παντού στον κόσμο. Στην Eurobank κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε μια διπλή πρόκληση: Να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και τους ανθρώπους μας διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας ώστε να είμαστε σε θέση να στηρίζουμε τους πελάτες μας και τις ανάγκες της κοινωνίας. Ανταποκριθήκαμε με ευθύνη και ευελιξία. Εφαρμόσαμε την τηλεργασία μία εβδομάδα νωρίτερα από την ανακοίνωση της πολιτείας για lockdown, προχωρήσαμε στη χρήση collaboration tools και ψηφιοποιήσαμε μεγάλο αριθμό διαδικασιών. Προσαρμοστήκαμε στη νέα καθημερινότητα γρήγορα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια για εμάς και τους πελάτες μας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ