Εχει κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών, είναι αυτόματο και αποδίδει 72 ίππους. Βγαίνει, μάλιστα, σε δύο εκδόσεις, των δύο ή τεσσάρων θέσεων: Κι όμως αυτή η περιγραφή δεν αφορά κάποιο μοντέλο μεγάλης ευρωπαϊκής ή ασιατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά είναι τα χαρακτηριστικά του πρώτου ελληνικού αυτοκινήτου εγκεκριμένου και πιστοποιημένου από το κράτος, μετά από δεκαετίες στασιμότητας στον εν λόγω κλάδο.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ