Εχει κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών, είναι αυτόματο και αποδίδει 72 ίππους. Βγαίνει, μάλιστα, σε δύο εκδόσεις, των δύο ή τεσσάρων θέσεων: Κι όμως αυτή η περιγραφή δεν αφορά κάποιο μοντέλο μεγάλης ευρωπαϊκής ή ασιατικής αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά είναι τα χαρακτηριστικά του πρώτου ελληνικού αυτοκινήτου εγκεκριμένου και πιστοποιημένου από το κράτος, μετά από δεκαετίες στασιμότητας στον εν λόγω κλάδο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ