Διαβεβαιώσεις, τόσο από τον Γιάννη Οικονόμου όσο και από τον Βασίλη Κικίλια, δόθηκαν χθες για το ότι η κυβέρνηση διά των αρμοδίων υπηρεσιών της κινείται νομικά κατά της κατοχύρωσης του trademark «Turkaegean» από την Τουρκία για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς. Οπως σας έγραφα χθες, εκτός από την Επιτροπή Πνευματικών Δικαιωμάτων της ΕΕ (EUIPO), ο Τουρκικός Οργανισμός Τουρισμού έχει ήδη κατοχυρώσει τον όρο και στην Ιαπωνία και την Ινδονησία, ενώ εκκρεμούν 18 ακόμη ανάλογες αιτήσεις προς τον Παγκόσμιο Οργανισμό Διανοητικής Ιδιοκτησίας (WIPO) και προς εθνικές αρχές, ανάμεσά τους και των ΗΠΑ, που είχαν απορρίψει, για τυπικούς λόγους, την πρώτη αίτηση. Προβληματισμό προκαλεί πάντως ότι οι περισσότερες αιτήσεις έχουν κατατεθεί από πέρυσι τον Ιούλιο, πράγμα που δείχνει πως υπήρχε ένα σχέδιο και μια κινητοποίηση για να προλάβει το φετινό καλοκαίρι. Κάτι που προφανώς κατάφερε, αφού η Τουρκία προχωράει τις σχετικές διαφημίσεις της κανονικά. Ηδη, άλλωστε, ο Τουρκικός Οργανισμός Τουρισμού «τρέχει» διεθνή καμπάνια για το «τουρκικό Αιγαίο» με βίντεο, ιστοτόπους και πληρωμένες καταχωρίσεις σε μεγάλα ξένα ΜΜΕ όπως οι «Financial Times».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ