Εντονα μπλε και απαλά ροζ πλάι σε αραιωμένα λευκά έχουν στεγνώσει στην τελευταία παλέτα του Κωνσταντίνου Παρθένη που στέκει πάνω από τη βαλίτσα με τα χρησιμοποιημένα πινέλα. Πιο κει το χειροποίητο καβαλέτο, το οποίο είχε αγοράσει μεταχειρισμένο, με τα σκαλιστά περίτεχνα πόδια μοιάζει να εποπτεύει τα έργα που γεννήθηκαν από το χέρι του ζωγράφου στα στηριγμένα πάνω του τελάρα. Πίνακες που συνθέτουν την πρώτη ελληνικού ενδιαφέροντος περιοδική έκθεση της ανακαινισμένης Εθνικής Πινακοθήκης. Μια έκθεση αναδρομή στο έργο του πρωτοπόρου και κοσμοπολίτη ζωγράφου, του δημιουργού που πρώτος ήρθε σε ρήξη, στην αρχή του 20ού αιώνα, με το καλλιτεχνικό κατεστημένο του Μονάχου, που αποθεώθηκε, πολεμήθηκε κι απομονώθηκε, ετοιμάζεται να υποδεχθεί το φιλότεχνο κοινό ύστερα από τέσσερα χρόνια προετοιμασίας και με καθυστέρηση, λόγω του θανάτου της επί 30 χρόνια διευθύντριας της Εθνικής Πινακοθήκης, Μαρίνας Λαμπράκη-Πλάκα, στη μνήμη της οποίας είναι αφιερωμένη τόσο η έκθεση όσο και η έκδοση που τη συνοδεύει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ